Dragii mei,

Sunt convinsa ca va asteptati, ca ridicand capacul cufarului meu sa identificati lucrusoare minunate pentru ingerasul vostru.

Nu ezitati, scotociti bine prin toate ungherele cufarului meu si veti gasi lucruri intre cele mai variate si calitative la preturi extraordinare.

Sunt convinsa ca ceva din cufarul meu va va cuceri inima!! Poate caruciorul meu...sau poate leaganul electric, poate slingul in care m-a purtat mami poate hainutele mele de bebe sau poate hainutele lu' mami pentru burtica insarcinata :)


Zara, Next, Premaman, Brendon Hungary here we are!

Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :
e-mail sau id_mess:
rmnradu@yahoo.com



luni, 24 ianuarie 2011

Haine pui de la 3 la 6 luni!

ROCHITE

Rochita de vara - ZARA

Rochita cu bretelute, elastica in zona pieptului si cu un volan foarte elegant.
Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret:  40 Lei


Rochita jeans - 2 piese

O tinuta trandy. Contine o bluza cu maneca lunga si volanse la manseta si rochita de jeans. Rochita se inchide cu nasturi la spate.
Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret:  50 Lei




Sarafan - ZARA

Un sarafan dublat, ideal pentru primavara/toamna. Dispune de un chilotel, insa poate fi purtat si cu colantei.
Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret:  40 Lei




Rochita - 2 piese

O tinuta practica pentru vara. Contine o bluza cu maneca scurta si rochita.
Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret:  15 Lei



BODY-uri

Body plic -  TEX

Stare: perfecta (vezi legenda)








COSTUMASE OVER-all

Over-all-  Mothercare

Bbc 100%. Se inchide cu capse in fata.
Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret:  15 Lei / buc








Over-all

Se inchide cu capse la spate. Practic pentru purtat in casa. Usoare semne de uzura la costumasul maro.
Stare: foarte buna (vezi legenda)



Pret:  10 Lei / buc

Pret:  8 Lei / buc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu