Dragii mei,

Sunt convinsa ca va asteptati, ca ridicand capacul cufarului meu sa identificati lucrusoare minunate pentru ingerasul vostru.

Nu ezitati, scotociti bine prin toate ungherele cufarului meu si veti gasi lucruri intre cele mai variate si calitative la preturi extraordinare.

Sunt convinsa ca ceva din cufarul meu va va cuceri inima!! Poate caruciorul meu...sau poate leaganul electric, poate slingul in care m-a purtat mami poate hainutele mele de bebe sau poate hainutele lu' mami pentru burtica insarcinata :)


Zara, Next, Premaman, Brendon Hungary here we are!

Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :
e-mail sau id_mess:
rmnradu@yahoo.com



marți, 18 ianuarie 2011

Carucior ABC Design - Pramy Luxe Mocca

PRODUS VANDUT


Un carucior senzational, atat pentru parinti cat si pentru bebe. Este modelul 2 in 1, include carry cot cu landou folosit de la nastere si partea sport de la 6 luni la 3 ani.
Descriere:
   - sistem transformabil: port bebe + sport;
   - cadru usor de aluminiu;
   - maner reglabil in inaltime;
   - sezut reversibil fata/spate la mama;
   - capotina cu fereastra acoperita;
   - spatar reglabil in 3 pozitii;
   - ham in 5 puncte;
   - suport de picioruse ajustabil;
   - cos de bagaje foarte incapator;
   - include port bebe;
   - landou, husa de ploaie, husa contra insectelor;
   - dimensiuni : inchis: 85 x 67,5 x 48,5 cm
   - greutate - aprox. 15 kg

Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret:   800 lei

   -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu