Dragii mei,

Sunt convinsa ca va asteptati, ca ridicand capacul cufarului meu sa identificati lucrusoare minunate pentru ingerasul vostru.

Nu ezitati, scotociti bine prin toate ungherele cufarului meu si veti gasi lucruri intre cele mai variate si calitative la preturi extraordinare.

Sunt convinsa ca ceva din cufarul meu va va cuceri inima!! Poate caruciorul meu...sau poate leaganul electric, poate slingul in care m-a purtat mami poate hainutele mele de bebe sau poate hainutele lu' mami pentru burtica insarcinata :)


Zara, Next, Premaman, Brendon Hungary here we are!

Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati :
e-mail sau id_mess:
rmnradu@yahoo.com



vineri, 21 ianuarie 2011

Haine elegante pentru burtici elegante!

Pentru ca deja hainutele astea frumoase stau de aproape doi ani in dulap, ne-am gandit sa le scoatem un pic la lumina:).

Fusta Premaman - maro  PRODUS VINDUT



Marimea 40, cu banda elastica la burtica, materialul fustei este usor elastic.
Stare : perfecta (vezi legenda)
Pret::  60 Lei

Rochita - combinatie negru cu alb




Marimea 40, bumbac cu lana. Merge purtata iarna cu colanti si helanca cu maneca lunga, sau primavara cu dres si balerini :).

Stare : perfecta (vezi legenda)
Pret::  50 Lei



Pantaloni 3/4 raiat - negru

Marimea 40, cu banda elastica inalta.
Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret: 50 Lei




Pulover HLN - galben



Marimea 40, este ajustabil fiind cu model parte peste parte, merge atat pentru gravide cat si pentru mamici. Este perfect de la prima luna de sarcina pana la nastere. Material moale, delicat.

Stare: perfecta (vezi legenda)
Pret: 40 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu